پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۲۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۹۲۹۳ مورد

سه شنبه ٢ آبان ١٣٩٦ ساعت ١٠:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 666 نفر )

سازمان غذا و دارو اسامی تعدادی از فرآورده های غذایی را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا اقدام به جعل مستندات کرده اند اعلام کرد.

به گزارش « وب دا » معاون غذا و داروی دانشگاه در این خصوص بیان کرد : فرآورده های غذایی آبلیمو با نام تجاری گل افشان ، پنیر سفید لیقوان با نام های تجاری خالق پناه و سوپر لیقوان دولجین ، لواشک محصول تولیدی پرهام ترش با نام تجاری آی ترش و فروش اینترنتی قهوه سبز Greencoffee با نام تجاری health slim به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیر مجاز معرفی شده اند.

دکتر « سید علی وکیلی » تصریح کرد : محصولاتی چون شکر با نام تجاری شهدنی ، پنیر لیقوان با نام تجاری لیقوان ، ویفر با طعم زنجبیل با نام تجاری کریلو ، آبنبات ژله ای میوه ای با نام تجاری ارس کیوی ، عرق چهل گیاه و 27 کاسنی با نام تجاری گل اندام ، قند ،شکر و حبوبات با نام تجاری سورن ، نمک یددار با نام تجاری واد ، عرق بومادران محصول شرکت احیای سلامت و گز 12 درصد رژیمی بدون قند و گز 28 درصد مغز با نام تجاری شرنی به دلیل جعل مستندات غیر مجاز شمرده شده اند.

این مسئول تاکید کرد : در صورتی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده نمودید می توانید به معاونت غذا و دارو اطلاع دهید تا نسبت به جمع آوری اقدامات لازم صورت گیرد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.